Minecraft World Edit Komutları?
WorldEdit, Minecraft sunucularında ve dünyalarında büyük ölçekte yapı değişiklikleri yapmayı sağlayan güçlü bir eklentidir. WorldEdit'in bir dizi komutu ve işlevi vardır. İşte bazı temel WorldEdit komutları:1. Blokları Yerleştirme ve Kaldırma:
- //set <blok ID>: Seçili bölgeye belirtilen blok türünü yerleştirir.
- //replace <eski blok ID> <yeni blok ID>: Belirtilen blokları başka bir blok türüyle değiştirir.
- //copy: Seçili bölgeyi kopyalar.
- //paste: Kopyalanan bölgeyi yapıştırır.
- //cut: Seçili bölgeyi keser ve kopyalar.
- //expand <uzunluk> <yükseklik> <genişlik>: Seçili alanı belirtilen ölçüde genişletir.
- //contract <uzunluk> <yükseklik> <genişlik>: Seçili alanı belirtilen ölçüde daraltır.
- //shift <yatay> <dikey> <ileri/geri> [dünya]: Seçili alanı belirtilen yönde kaydırır.
- //undo: Son yapılan işlemi geri alır.
- //redo: Geri alınan bir işlemi tekrar yapar.
- //regenerate: Seçili bölgeyi yeniden oluşturur.
- //smooth [itme]: Blok yüzeylerini düzleştirir.
- //walls <blok ID>: Seçili alanın çevresini belirtilen blok türü ile kaplar.
- //replace <eski blok ID> <yeni blok ID>: Belirtilen blokları başka bir blok türüyle değiştirir.
- //setbiome <biyom>: Seçili bölgeye belirli bir biyom atar.
- //sel cuboid: Seçimi küp şeklinde yapar.
- //sel poly: Seçimi çokgen şeklinde yapar.
- //sel expand <uzunluk> <yükseklik> <genişlik>: Seçimi genişletir.
- //sel contract <uzunluk> <yükseklik> <genişlik>: Seçimi daraltır.